ayam masak merah azie


Terima kasih berkongsi resepi puan azie. Ni antara fav anak² saya.


Pin On Recipes

Ayatul Qursi dan 3 qul Surah Al-Ikhlas Surah Al-Falaq- dan Surah An-Nas tidak putus.

. Sedap² semua byk yg sy dah cuba. Sbb dah masuk kali ke 3 ikut resepi ni rasa tak cukup kalau tak komen. Kemudian kacau hingga mendidih.

Sampai jer di rumah saya terus ke dapur. Nak makan kat kedai mahal. Penambat selera yang enak untuk anda sekeluarga.

Dia memandang saya dan mendekatkan muka hodoh dia ke cuping telinga saya. Tambah sedikit air agak-agak tak masin. Saya teruskan berzikir bertahmid dan bertakbir di dalam hati.

Sos tu sy letak sos tomato 1 sudu besar sos cili 2 sudu besar. Membisikkan mentera yang saya tidak faham maksudnya. Resepi sup ni mmg super power.

Sk gabungkan sos prego dalam tin berperisa Mac Cheese dengan satu tin Wild Mushroom Soup. Sosnya nak kata carbonara macam bukan. Bau hamis telur ayam busuk mula mencemar hidung saya.

Hajat hati mahu memasak Ayam Masak Merah. Sebagai sajian petang sesuai beno ghasenyernak2 time musim hujan belah petang kat johor ni. Sekali saya cuba sup ni terus rasa tak puas hati makan kat kedai.

Selama ni duk makan sup yang orang buat je. Cucur Kentang Cheese. Lagi berbaloi masak dan rasa puas hati.

Entdecke Rezepte Einrichtungsideen Stilinterpretationen und andere Ideen zum Ausprobieren. Mula-mula Sk goreng dulu sosej dalam sedikit minyak masak kemudian terus masukkan sos prego dan mushroom soup. Saya hanya beli setengah ekor sahaja.

Terima kasih kak azie untuk resepi yang lain macam ni. Mmg sedap mcm dekat kenduri kahwin dah rasanya.


Pin On Masakan Rumahku Syurgaku


Pin On Local Food


Pin On Azie Food Delivery


Pin On Cooking


Malay Wedding Menu Ayam Masak Merah Spicy Tomato Chicken Singapore Food Recipes Curry Chicken Recipes Singapore Food Food


Azie Kitchen Nasi Minyak Dan Ayam Masak Merah Sedap Hidangan Pagi Raya Masakan Malaysia Resep Masakan Masakan


Pin On Chicken


Pin On Azie Kitchen


Ayam Masak Merah Yang Paling Best Azie Kitchen Resep Ayam Resep Masakan Resep Makanan


Ayam Masak Merah Wan Chu Yang Mudah Sedap Dan Terlaris Resep Masakan Babi Asam Manis Resep Ayam


Pin On Malaysia Food


Pin On Cooking Gonna Try This


Azie Kitchen Vegetarian Recipes Cooking Recipes Indian Food Recipes


Pin On Resep


Pin On Azie Kitchen


Azie Kitchen Ayam Masak Merah Yang Paling Best Ide Makanan Resep Makanan Makanan Pesta


Pin On Asian Food


Pin On Recipes


Azie Kitchen Ide Makanan Resep Ayam Resep Makanan

Related : ayam masak merah azie.